כאשר אנחנו ניגשים להקמה של אתר חדש או לחידושו של אתר קיים, המטרה הסופית שלנו היא יצירת אתר אפקטיבי, כזה שיגדיל את ההכנסות, ייצור חשיפה רחבה יותר, יגדיל את מעגל הלקוחות וישפר את תדמית החברה. אספנו עבורכם עשרה טיפים שיסייעו לכם לבנות את אתר החלומות שלכם..

  1. גלו לגולשי האתר שלכם מיד מה יש באתרהשתמשו במשפטים קצרים, קליטים ומעניינים, שיציגו מיד את היתרונות של האתר שלכם ושל מה שאתם מוכרים. לדוגמא, הנחה משוגעת! כך תרוויחו יותר מכל מקום אחר! רוצים לחסוך כסף? וכדומה. כך תצליחו לשמור על עניין בקרב מבקרי האתר ולמנוע מהם ללחוץ על הכפתור "חזור אחורה" האיום והנורא.
  2. תמונות שימשכו את העין אל תשתמשו בתמונות הסטנדרטיות מהאוסף תמונות במחשב שלכם. תצאו מהקופסה, תחשבו על אייקונים מעניינים, על מה היה גורם לכם להיכנס לאתר ולהישאר בו. אגב, תמונות לא קשורות לתוכן של האתר והחברה, שהן גם באיכות נמוכה, יכולות למוטט את האמינות של האתר שלכם וכך גם של החברה, ראו הוזהרתם.
  3. העיצוב של האתראין דבר שמשפיע על כמות הגולשים כמו העיצוב של האתר שלכם. הוא חייב להיות נוח וידידותי למשתמש, בעל תפריט גלישה וניווט קלים לתפעול. העיצוב הוא הדבר הראשון שאנחנו נתקלים בו ולכן חשוב ליצור רושם ראשוני חיובי. אל תשכחו שהגולשים נתקלים באלפי אתרים ורק מעצב מקצועי יידע איך לייצר לכם אתר שיבלוט וייחקק במוחו של הגולש.
  4. אופטימיזציה של מבנה התוכן באתר כדאי שתערכו את דפי הנחיתה באתר כפלטפורמה לקידום. שבצו מילות מפתח. אם לא הופעתם במנועי החיפוש-אתם למעשה לא קיימים. האינטרנט מוצף באתרים, שרובם מתחרים שלכם. אתם מעוניינים שאתר שלכם יופיע למעלה בתוצאות החיפוש-אחרת לא יגיעו אליכם לקוחות.
  5. קידום קידום קידום אנו ממליצים על עבודה מסודרת עם מומחים בתחומי האופטימיזציה והשיווק ברשת, אשר ייעצו לבעלי האתר בכל הנוגע לכתיבה ועריכה באתר כך שיתאים לכללי החשיפה במנועי החיפוש. גם השיווק והפרסום באינטרנט חשוב שייעשה על-ידי גופים שזה תחום ההתמחות שלהם.
  6. רוצים אתר טוב? צריך שיהיה כתוב טובתקפידו על ניסוח מקצועי, שיווקי, תמציתי, קליט. חשוב מאוד להתאים את סגנון הכתיבה באתר לאופי החברה ולמוצריה וכמובן לקהל הלקוחות שלכם. מצד אחד כדאי שתשמרו על כתיבה בהירה ופשוטה שתוכל לפנות לכמות רבה של אנשים, מצד שני עליכם לשמור על סגנון כתיבה איכותי.
  7. עמוד אודותינו" – עמוד חשוב מאוד, כל גולש מעוניין לדעת פרטים על החברה שבה הוא מתעניין. עמוד ה"אודות" הוא הכרטיס ביקור של האתר שלכם.
  8. מערכת ניהול תוכן מערכת הניהול שדרכה האתר מנוהל היא בעלת משמעות רבה. חשוב שהיא תהיה יציבה ומאובטחת ברמה הגבוהה ביותר. על המערכת להיות בעלת ממשק ניהול גמיש ונוח, המאפשר לבעל האתר לעצב את התכנים באופן חופשי, במהירות ובקלות. על המערכת להיות גמישה להגדרות SEO , כך שיהיה ניתן להגדיל את הסיכוי שהאתר יעלה בתוצאות החיפוש.
  9. בחירת מקצוענים שיבנו עבורך את האתראין ספק שהאתר שלכם הוא הפנים שלכם ולכן אסור להתפשר. השוק מוצף בחברות לבניית אתרים, אך לא כולם מקצועניים. לעתים, הצרכים שלכם הינם ייחודיים ולא תמיד מתאימים לכל חברה כזו. חשוב לעשות השוואה ולדרוש לראות עבודות והמלצות. בשביל אתר מקצועי ומוצלח צריך לבחור את הטובים ביותר.

 

נשמע קצת סינית בשבילכם? בשביל זה אנחנו כאן. סטודיו ספרינט ידאג לכך שהגולשים שלכם כל כך יתלהבו מהאתר שהם יהפכו ללקוחות, ויישארו כאלה.

פורסם ע''י: costa | מאי 5, 2015 | קטגוריות: | תגיות: