המטרה המרכזית בעיצוב הלוגו היא קידום ההכרה והמודעות למותג והגדלת החשיפה לו. לכל חברה חשוב שהלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלה יכירו ויזכרו את המותג, בכל מקום שבו הלוגו שלה יופיע.

סיבה נוספת וחשובה לא פחות לעיצוב לוגו מקורי עבור המותג שלכם היא העלאת ההשפעה של השירות או המוצר. לוגו שמושך את העין, יוצר השפעה אוטומטית על קהל היעד. הלוגו הוא הפנים של המותג ולכן חשוב לייצר רושם טוב, וזאת באמצעות עיצוב לוגו איכותי, מקצועי ומעניין, שיבדל אתכם משאר המתחרים בשוק. תזכרו, אין הזדמנות שניה ליצור רושם ראשוני.

לוגו, או בעברית סמליל (מאמינים לכם שלא שמעתם את המילה הזו עד עכשיו) תפקידו לייצג את החברה בזיכרונו של הלקוח וכמובן, לסייע לו בזיהוי המותג.  לכן, כל חברה ששואפת להצליח בשוק התחרותי חייבת בראש ובראשונה שירותי עיצוב גרפי בשביל עיצוב הלוגו שלה. עיצוב לוגו יעיל יגרום לכך שהמסר יעבור ללקוח, בצורה הטובה ביותר.

הלוגו שלכם יכול להיות מעוצב בדרכים שונות. הוא יכול להכיל רק סמל, רק כיתוב, שילוב של שניהם. בכדי להצליח להשיג את הלוגו המושלם דרושה עבודה מקצועית ויצירתית. לפני העיצוב, חשוב להבין מה החברה שלכם רוצה להשיג בעיצוב הלוגו ומה היא מעוניינת לעורר בקרב קהל הלקוחות שלה.

אז למה מומלץ לפנות לשירות מקצועי של עיצוב גרפי?

בנייתו של הלוגו צריכה להיעשות בצורה אופטימלית, על מנת להשיג את המטרות. אל תשכחו שהלוגו הוא הדבר הראשון העולם במוחם של לקוחותיכם כאשר הם נזכרים בחברה, ולכן חשוב שהלוגו יהיה קליט וישדר אמינות של המותג-אנשים אוהבים ללכת על בטוח, אל תשכחו את זה.

עיצוב מקצועי יגרום לכך שאנשים מיד יקשרו בין הלוגו המופיע לבית החברה שלך, גם אם לא מדובר בלקוחות קיימים.

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים בעיצוב הלוגו

Less is more– חבל לבזבז את הזמן על יצירת לוגו מסובך ומורכב להבנה. הלוגו שלכם צריך להכיל כמה שפחות פרטים ולהיות קל לציור על ידי המעצב.

לוגו קליט כאשר הלקוח נתקל בלוגו שלכם, חשוב שהוא יצליח לקשר במהירות ובקלות את הלוגו עצמו לשם החברה.

ברור כשמש העיצוב של הלוגו צריך להיות ברור וקריא לכולם. חשוב לשים דגש על כך שהלקוח יוכל לקרוא את שם החברה ויוכל להבין את הלוגו, בלי הצורך להשקיע בכך מאמץ מיוחד.

טיפוגרפיה, או בעברית, האמנות והטכניקה של סידור ועיצוב הטקסט בחירת הגופן עבור הלוגו היא החלטה קריטית. סוג הכתב צריך להיות קשור לשירותי החברה. למשל, חברה שמעוניינת בהפגנת יציבות תבחר ככל הנראה בגופן בעל אותיות עבות ובולטות.

חשוב שיהיה קשר בין הלוגו לתוכן הלוגו צריך להיות קשור לשירותי החברה, בכדי שאנשים יוכלו להבין בקלות מה החברה מספקת רק מלהסתכל על הלוגו שלה.

להכניס צבע לחיים הלוגו צריך להיות מספיק צבעוני ובולט כדי שיצליח למשוך את העין, במיוחד לאור אין ספור הלוגואים והסמלים של החברות האחרות. כמובן שאין צורך להגזים, צבעוניות זה חשוב, אבל בגבול הטעם הטוב.

עיצוב לוגו מצריך עבודה מדויקת, מיומנות וראש יצירתי שיכול להפליג למרחקים. לכן, תמיד עדיף לבחור בחברה המתמחה בעיצוב גרפי על מנת לעצב את הלוגו, מאשר לעשות זאת לבד. אצלנו בסטודיו ספרינט, חשוב לנו להקדיש את כל המאמצים היצירתיים שלנו על מנת ליצור עבורכם את הלוגו המושלם. לוגו שיעביר את המסרים שלכם כמותג, שיבדל אתכם משאר החברות בשוק וייצור עבורכם תדמית ייחודית.

אז כמו שאמר ז'ול ורן, "מה שאדם אחד יכול לדמיין – אדם אחר יכול לממש." אנחנו כאן בסטודיו ספרינט, עוזרים לכם להגשים כל מה שעולה על רוחכם.

פורסם ע''י: costa | מאי 5, 2015 | קטגוריות: | תגיות: