בזמנים בהם אחד מאמצעי התקשורת הגדולים ביותר בעולם כולו, הפכו אתרי האינטרנט ודפי הנחיתה למצרך מבוקש בקרב אנשי עסקים רבים, ללא קשר לתחום בו הם עוסקים. כמעט כל חברה מסחרית שמכבדת את עצמה ומעוניינת למשוך אליה לקוחות אטרקטיביים נוספים, פונה לחברות העוסקות בבניית אתרים על מנת שייבנו בעבורה את דף הנחיתה או האתר הטוב, האיכותי והמושך ביותר. מכיוון שאתר האינטרנט שלנו מעיד עלינו לא מעט, אנשים רבים שבבעלותם בתי עסק כאלו ואחרים בוחרים להשקיע את מירב כספם בבניית אתר אינטרנט יוקרתי ומעניין, או לחילופין בבניית דף נחיתה פרסומי שישכנע אנשים כי רכישת המוצר או השירות אותו מציעה החברה שבבעלותם תהיה הדבר הנכון ביותר לעשות. עיצוב אתרי אינטרנט ודפי נחיתה יכול להיעשות במספר שפות, שיטות ועיצובים, כאשר עיצוב פלאש הוא אחד מהנפוצים והיוקרתיים שביניהם.

"מקרומדיה פלאש" היא טכנולוגיה שהחלה לפתח חברת מקרומדיה בשנת 1996. בהמשך, לאחר רכישתה של מקרומדיה על ידי חברת אדובי בשנת 2005, המשיכה טכנולוגיה זו להתפתח תחת חסותה של חברת אדובי ולהיקרא "אדובי פלאש", או בקיצור- פלאש. עיצוב פלאש הוא למעשה עיצוב חדשני, חי וצבעוני, שמאפשר לבתי עסק רבים להרשים לקוחות פוטנציאליים ולקרב אותם כלקוחות. עיצוב פלאש כולל ברובו שימוש בבאנרים, באנימציה מאוירת, בתמונות מתחלפות ועוד, וכך למעשה להעביר את הגולש באתרים בהם שולט עיצוב פלאש מעין 'חוויה אינטרנטית' יוצאת דופן, אותה לא ניתן למצוא באתרי אינטרנט המעוצבים בטכנולוגיות שמרניות וסולידיות יותר. מעבר למראה המרהיב שהוא מספק, ביכולתו של עיצוב פלאש לסייע בהעברת מסרים גלויים ו/או סמויים שמעוניין בית העסק שרכש את טכנולוגיה זו להעביר ללקוחותיו, ובכך אף להגדיל את מעגל הלקוחות של בית העסק באופן לא מכביד ונונשלנטי.

 

היתרונות

כאמור, אחד מהיתרונות הבולטים ביותר ממנו נהנים אלו הבוחרים לבנות את אתרם ב עיצוב פלאש הוא המראה המיוחד שניתן ליצור על ידי שימוש בתמונות, באנרים ואיורים מסקרנים, מראה שמרתק גולשים רבים ומוביל אותם בלא מעט מקרים לרכישת השירות או המוצר דווקא עקב המראה המרשים והיוקרתי של האתר. יתרון נוסף הטמון באתרים בהם שולט עיצוב פלאש הוא ההתאמה שלהם לשלל הדפדפנים שקיימים: אקספלורר, פיירפוקס וגוגל כרום – כולם קוראים עיצוב פלאש, בניגוד לשפות אינטרנטיות אחרות שמצריכות הרבה מאוד קידוד ועבודה קשה לצורך כך.

פורסם ע''י: costa | אוגוסט 25, 2014 | קטגוריות: | תגיות: