סטודיו ספרינט - עיצוב ממבט ראשון

עיצוב כרטיסי ביקור

התפקיד של כרטיס הביקור - להשאיר את הלקוח עם פה פעור!

עיצוב כרטיס ביקור מושך וייצוגי הוא השלב הראשון, החשוב והמשמעותי ביותר בביסוס התדמית העסקית.

את הכרטיס אתם מגישים לאחר הכרות קצרה עם הלקוח בדקות הראשונות והוא מהווה הרושם הראשוני וחשוב שישאיר רושם טוב.

כרטיס הביקור הוא "סיפור העסק" בזעיר אנפין. עיצוב כרטיסי ביקור מקצועי ומושקע, הוא זה שמצליח להפתיע את הלקוח במבט אחד, ליצור תחושת אמינות ולהביא להמשך ההתקשרות ביניכם לבין הלקוח.

לכרטיס ביקור מרשים, מעניין ומושך יש חלק רב בהצלחה השיווקית ובמכירות וחושב כי הלקוח יכניס את הכרטיס לארנקו או ימגנט אותו למקרר ולא ישתמש בכרטיס הביקור שלכם כקיסם שיניים.

עיצוב כרטיסי ביקור בסטודיו ספרינט – אצלנו כל כרטיס ביקור הוא מיוחד במינו

בכל הנוגע לכרטיסי ביקור אנו בסטודיו ספרינט מאמינים כי אין כרטיסי ביקור דומים.

כרטיסי הביקור הם ההתמחות שלנו. עם השנים והניסיון, עיצבנו מספר עצום של כרטיסי ביקור, כאשר מאחורי כל כרטיס נעשתה עבודה רבה ומושקעת של מחשבה, ניתוח המסרים השיווקיים, הגיית קונספט קריאטיבי ייחודי לכל כרטיס וכרטיס.

סלוגן ושם לעסק – אנו בסטודיו ספרינט מספקים שירותי קראייטיב בהם אנו הוגים שם וסלוגן לעסק במידה ואין לכם שם לעסק שלכם וסלוגן קליט. את השם והסלוגן נטביע בשמחה על כרטיס הביקור עם ניסוח שיווקי לצד עיצוב מהוקצע על גבי הכרטיס.

אהבה בכרטיס

האהבה שלנו לעיצוב מביאה אותנו בכל פעם למחוזות חדשים. יותר מכל אנחנו אוהבים להפתיע ולשמח את הלקוחות שלנו עם כרטיס ביקור המביע חדשנות, מקוריות ואמירה שיווקית מיוחדת….

מה יופיע על גבי כרטיס ביקור?

  • שם העסק – על גבי הכרטיס יופיע שם העסק שלכם בצבעים הייחודים של העסק עם הלוגו הנבחר. אם מדובר בעסק חדש, נשמח להציע גם שמות ייחודיים העונים להגדרת הזהות העסקית.
  • סלוגן קונספטואלי – הסלוגן מתלווה לשם ומחזק אותו, באמירה קצרה ושנונה מדגיש הסלוגן את אודות האיכויות של העסק ויתרונותיו המיוחדים.
  • פרטי התקשרות – שם, כתובת, טלפון, דוא"ל ופייסבוק

יתרונות בעיצוב כרטיס בסטודיו ספרינט

  • צוות מעצבים איכותי שיתאים את כרטיס הביקור לאופי העסק – אנו בסטודיו מתאימים את הכרטיסים לאופי העסק שלכם, הופכים אותו לשונה, בולט וייחודי.
  • סיוע בבחירת שם לעסק – אם הקמת עסק ואתם לא מוצאים שם קליט אנו בסטודיו ספרינט נסייע לכם עם בחירת שם קליט לעסק שלכם.
  • סיוע בבחירת סלוגן לעסק – משפט ייחודי שילווה את שם העסק תמיד עוזר לתהליך השיווק, ואנו נשים אותו על כרטיס הביקור שלכם בצורה קראייטיבית ומעוצבת.
  • בחירה נכונה יותר – בחירת הנייר האיכותי, בצבעים הנכונים, עובי הנייר, סוג הכרטיס: בחירות מסוג זה עושים רק עם המומחים של סטודיו ספרינט שיכולים להתאים את הכרטיס הנכון לתקציב שלכם, לסוג העסק וללקוחות שלכם.

רוצים לראות את כרטיסי הביקור שלנו?

התרשם מעבודות עיצוב כרטיסי ביקור של סטודיו ספרינט

רוצה כרטיס ביקור איכותי?

התייעץ איתנו עכשיו לגבי עיצוב כרטיס ביקור מיוחד עבורך

כרטיסי ביקור – כל מה שצריך לדעת

מהי החשיבות של עיצוב כרטיסי הביקור?

כרטיס ביקור מותיר רושם ראשוני אצל האדם שמקבל אותו ותפקידו להעביר מידע ומסר שיווקי קצר וקולע. כל בעל עסק ונושא משרה מחזיק ברשותו כרטיס ביקור המהווה אמצעי מקובל ליצירת קשר ולכן חשוב כי עיצוב כרטיס הביקור יותיר רושם ראשוני חיובי ובאמצעות עיצוב מקצועי הכרטיס יבלוט. בסטודיו ספרינט מציעים מגוון רחב של עיצובי כרטיסי ביקור בהתאמה אישית מלאה ללקוח ולאחר אפיון הלקוח. אנו מציעים מגוון רחב של כרטיסי ביקור מעוצבים המודפסים באיכות גבוהה על חומרי גלם שונים כגון נייר ממוחזר, כרטיס ביקור עם למינציה ועוד. כרטיס ביקור מעוצב תורם למיתוג העסקי וגורם ללקוחות, לספקים ולאנשי הקשר לזכור אתכם ולמצוא אתכם בקלות.

מה כולל תהליך הפקת כרטיסי ביקור?

תהליך הפקת כרטיס ביקור מתחיל בפגישה עם הלקוח והבנת צרכיו, אופי העסק או הארגון ולמידת תחום פעילותו של הלקוח ואפיון קהל היעד. לאחר שלב האפיון מכין הצוות המקצועי והמוכשר של סטודיו ספרינט מספר סקיצות ומציג אותן בפני הלקוח תוך מתן הסברים מפורטים מה עומד מאחורי כל עיצוב. הלקוח מאשר סקיצה אחת ואז ניגש הצוות להשלמת עיצוב כרטיס הביקור ומציע ללקוח חומרי גלם שונים עליהם ניתן להדפיס. בסיום, מדפיסים את כרטיסי הביקור לפי הכמות הנדרשת, תוך בקרת איכות דפוס, ולשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

מה היתרון של כרטיס ביקור ממוגנט?

כרטיס ביקור ממוגנט הוא כרטיס ביקור שאינו נטמן סתם בארנק, כרטיס ביקור עשוי ממגנט, הוא כרטיס איכותי, קשיח עם כל הפרטים שלכם, שהלקוח יכול למגנט למקרר או לכל משטח מגנטי ולראות בכל זמן מול עיניו. בזמן שהלקוח יזדקק לשירות שאתם נותנים, הכרטיס יזכיר ללקוח שאתם שם והוא יצור עמכם קשר באופן מיידי.

איך הכרטיס ביקור שלי יהיה שונה ומיוחד?

כרטיס ביקור שונה נעשה על ידי בחירת צבעים נכונה, בחירת תמונה טובה, אימג' מצחיק, סקסי, קליט. עם משפט פתיחה טוב, הוא מייחד את עצמו הופך שונה משאר כרטיסי הביקור האחרים. חשוב להיות יצירתיים בבחירת המילים והויז'ואל. ואנו כאן בסטודיו ספרינט מסייעים לעשות את הבחירות הנכונות.

 

רלוונטי מהבלוג

טיפים שכדאי לדעת

  • כרטיס ביקור משפיע על הרושם הראשוני ולכן חשוב לעצבו היטב
  • עיצוב כרטיסי ביקור מחייב התאמה לערכי ולחזון העסק ולמסריו השיווקיים
  • כרטיס הביקור שלכם חייב להיות מושך, ענייני ומשדר מקצועיות ואיכות