סטודיו ספרינט - עיצוב ממבט ראשון

עיצוב פלאש

צבעוניות, תנועה, אתר אינטרנט מרהיב – פלאש תמיד גונב את ההצגה...

עיצוב פלאש הוא טכנולוגיה מיוחדת המאפשרת תנועתיות, דינאמיות וצבעוניות מרהיבה – פלאש מורכב מטכניקות מצוינות ללכידת תשומת הלב של הגולש ולהעברת המסרים השיווקיים באופן שונה ויוצא דופן.

עיצוב פלאש רכש לעצמו מקום של כבוד בעולם האינטרנטי ככלי רב עוצמה המעשיר את המדיום האינטראקטיבי.  בסטודיו ספרינט עובדים מעצבים גרפיים השולטים בטכנולוגיות עיצוב פלאש ברמת מומחיות ומיומנות מהגבוהות ביותר.

הצוות שלנו עיצב אתרים, באנרים ודפי נחיתה שעושים עבודה שיווקית נפלאה והלקוחות שלנו מזמינים עוד ועוד עבודות ונשארים נאמנים.

יתרונות ייחודיים של עיצוב באמצעות פלאש

  • טכניקת עיצוב המאפשרת חופש יצירתי ודמיון רב, כמעט ללא מגבלות ויזואליות או טכניות: פלאש מאפשרת פיתוח אפליקציות דינאמיות, אנימציות מרהיבות ושילוב של קטעי וידאו ומגוון פירוטכניקות מרשימות המכניסות את הלקוח אל עולם תוכן קסום..
  • חוויית גלישה שונה לחלוטין, מרגשת ודינאמית הרבה יותר, בעלת כוח רב בהעברה והטמעה של מסרים. באמצעות פלאש ניתן להעביר את המסרים בדרך חלומית היישר אל תודעת הלקוח ולקחת אותו למסע קסום בין המוצר, הרעיון או השירות שלכם. .
  • שפה אינטרנטית קלה המתאימה באופן מושלם לכל הדפדפנים: אקספלורר, פיירפוקס, גוגל כרום וניתן להתמצא בה בקלות. .

התרשם מעבודות עיצוב פלאש – בוא לגלות עולם מרשים, מעורר חושים, צבעוני ומרתק שכולו עיצוב ואפשריות מבית העיצוב ספרינט.

רוצה את הטוב ביותר לאתר שלך? התייעץ איתנו עכשיו לגבי עיצוב פלאש מיוחד עבורך!

הכל על העולם הקסום וחסר המעצורים – פלאש

מה השימוש הפונקציונאלי של עיצוב פלאש?

כיום ניתן להקים אתר אינטרנט שלם בטכנולוגיית פלאש וליהנות מאתר ייחודי, מרשים ומהנה התורם לחיזוק התדמית של העסק. למעשה, עיצוב פלאש מאפשר לחברות ולארגונים לעצב באנרים מרהיבים ואטרקטיביים התורמים להצלחת הקמפיין הפרסומי, להכין אנימציות שובות לב ומקוריות, לפתח משחקים ואפליקציות בטכנולוגיית פלאש ולהוסיף אלמנטים עיצוביים לאתר הקיים על מנת להפיח בו חיים וליהנות מאתר דינאמי וחווייתי הכולל עיצוב גרפי ברמה הגבוהה ביותר..

מהי תרומתו של עיצוב פלאש לשיווק באינטרנט?

עיצוב פלאש היא טכנולוגיה מתקדמת המתאימה ליישומי אינטרנט רבים כמו עיצוב אתרים, תפריטים דינמיים, באנרים, אנימציות ומשחקים, ובאמצעות עיצוב פלאש ניתן להדגים אופן פעולת מוצרים או ליצור סרטוני תדמית מרהיבים, מרשימים ואפקטיביים. טכנולוגיית הפלאש מאפשרת תנועה אשר מושכת את העין ולכן היא שימושית במקרים בהם מעוניינים לשווק מוצר, שירות או אתר מסוים באינטרנט, להבליט מסרים שיווקיים ולגרום לבידול ממתחרים.

איך נראה אתר פלאש?

אתר פלאש הוא אתר דינאמי, אתר תזזתי, חי בעל אנימציה ברמה גבוהה. תוכלו לאתר להכניס דמויות שתרצו, סרטונים, הוא יוכל להראות כמו משחק מחשב, כמו סרטון מצויר. תוכלו באתר להעביר מסרים מצחיקים, דרמטיים, להניע את הלקוח לפעולה בקלות רבה ולהבין כי באמצעות אתר פלאש השמיים הם הגבול.

האם אתר פלאש יקר?

כיום אנשים רבים מנסים לבנות אתרים לבד אך לא מדובר באתר פלאש הדורש מקצוענות וידע נטו, אלא מדובר באותם אתרי וורדפרס הנותנים תוצאה הרבה פחות טובה באתרי הפלאש האיכותיים. אנשים הפונים לבניית אתרים זולה או שבונים את האתר לבד מקבלים תוצאה זולה שאינה איכותית ואפקטיביים כמו אתר פלאש בעל המראה היוקרתי שנותן תוצאות טובות בכל הנוגע לגיוס לקוחות ולבסוף מגלים שהזול הוא היקר. ולכן אנו ממליצים לבחור באיכות ובסטודיו ספרינט מתאים חבילות עיצוב ביחס לרצון הלקוח ולתקציבו.

 

רלוונטי מהבלוג

טיפים שכדאי לדעת

  • עיצוב אתר בפלאש מבטיח אתר מרגש, מרשים ומספק חוויה לגולש
  • באמצעות פלאש ניתן ליצור מצגות מרשימות ובלתי נשכחות לעסק
  • חשוב לשלב עיצובי פלאש ייחודיים באתר כדי ליצור חוויה מרשימה